вівторок, 17 лютого 2015 р.

Справжнім.

Як казав мій друг Вася :" перегортай сторінку,як листок в меню". Вчусь забувати непотрібні речі і людей.
 Як добре мати хороших друзів,людей,які розуміють з півслова,які завжди знаходять час .В день перед своїм сімнадцятиліттям,я щаслива лише тому що маю не велике коло людей, які вміють підтримувати,радити,сміятись,веселитись,бути щирими,простими у спілкуванні,цікавими ,різнобарвними і просто крутими. І коли стається щось погане то ти можеш просто поговорити з ними і вони скажуть "Валя,не переживай все буде добре". Вони вміють хвалити. Вони можуть стібатись по -дружньому. Вони не дивуються коли я поводжусь як ідіотка і співаю в 9 ранку в спальнику пісні Алли Барісавнай і Кіркорова. Вони не дивуються коли я говорю про всяку пошлятину або ж сміюсь як кінь. Я знаю,що можу подзвонити їм коли мені сумно. Я знаю,що з ними ніколи не буде сумно,чи буде це урок в школі, чи буде це намет, чи буде це один душ на двох, чи будемо ми коровою і слоном, чи буде це шампунь за 50 грн, чи буде це незіграна монополія, чи буде це батон з пікніком і дюшес на другому поверсі, чи будемо ми купувати трубочки і сходити з розуму на лавці,чи бачити голуба в траві,чи придумувати всяку рамантіку,чи сміятись коли все погано, або просто завжди сміятись, чи говорити про" твою ж пасту" і "верховний рис",чи бачити куски піци на небі, чи чекати з нетерпінням приїзду, чи просто зустрічатись і гуляти, чи підртимувати і казати не плач,чи проваджати додому ,чи  кликати коней, чи мастити п'ятки кремом або обличчя тортом,чи співати вот дас зе фокс сей, чи жарити картоплю і привозити подарунки один одному,чи отримувати лист на Новий Рік,чи робити один одному несподіванки,чи прикривати один одного,чи планувати майбутнє, чи пити улюблене какао з маршмелоу,чи ділитись яблуками,чи вітати один одного з маленькими перемогами, чи допомагати з англійською,чи допомагати нести пліцак,чи розказувати різні історії, обімнюватись книгами,знімати відео,бути коалою і деревом,ламати окуляри,слухати Стаса Міхайлова,кататись на клійонці,валитись в сніг і ходити з мокрою дупою,маститись шоколадом,любити ромашки,говорити ламаною польською,танцювати юного орла,бути єдинорогами,мріяти про Америку і Джонні, руки вверх-небо- Вакарчук,мріяти про трьох дітей і пса , любити нєжнасть і сочьнасть,їсти огірки і йогурти які привезла мама ааїахаха,танцювати,спати на дохлій миші ,чи бажати солодких снів і гарного дня,чи придумувати прогноз погоди,чи говорити англійською,чи любити чоловічі руки,чи прогулювати фізику,чи писати вірші,чи їсти розтоплені снікерси,чи брати один спальник на двох,чи худати,чи робити маньоври,чи їсти згуху з батоном,чи в анкеті улюблений предемет математика,чи ляльки барбі,чи танцювати вальс,чи тризуб на шиї,чи йти робити татуху,чи співати на концерті ОЕ,чи носити схожі капці,чи фотосесії в полі,чи битиись просто так, чи просто розуміти. Мій великий пазл,мої друзі,дякую!)
Також я надзвичайно щаслива з того,що я в 56! Дівчата ми просто чудові! Завтра нам 9 років,лише 9 років. Але ми всі разом,немов маленька сім'я. Кожна з вас по- своєму особлива і цікава. Кожна має якісь таланати,якісь мрії,якісь цілі. Кожна з вас вміє бути хорошою подругою. Кожна з вас маленька частинка, яка здатна творити великі речі!Дякую вам за гарні вихідні і теплі обійми!За цей рік ми зрозуміли,що можемо багато,коли разом.Бажаю нам більше перемог і справжньої дружби!
Можливо більшість і не зрозуміє цього всього,але ті кому треба,безперечно зрозуміють.
Дякую!


Немає коментарів:

Дописати коментар